Ledigt =o)

Ja idag blev man ledig.. *skönt* =o)
Lämnade Tindra kl 8 o så gick jag hem o tog det bara lugnt..

Till kl 10 så var man nere på stan o träffade Sarah.. Vi tog oss en fika.. O till kvart i 11 så mötte vi Tina o Emma..
Tänkte ju passa på att ha Emma lite, när man väl är ledig =o)
Så Tina gick iväg till bilskolan..

Vi gick bara runt o kollade lite i affärer.. Hittade ingenting att köpa..
Innan 12 så gick Sarah hem..
Jag o Emma gick runt lite på stan o så satte vi oss på 21:ans cafe o tog en kaffe =o)

Var även till arbetsförmedlingen så man får pengar den här månaden =oP
Strax efter 2 mötte jag Tina igen.. Lämnade tillbaka Emma o så tog jag bussen hem..
Ska vakta henne på fredag eftermiddag, om jag inte får jobba så =o)

Hämtade Tindra vid 3.. Hon hade haft en bra dag.. Gympa hade dom haft idag =o)
Vi gick hem o lekte lite..

Håkan kom hem efter 4.. Då blev det att vi käkade pannkakor.. *gott*
Sen så åt vi semlor nu ikväll.. Hade ju köpt när jag var nere på stan idag =o)
Tindra tyckte om det =oP
Sen var det bara att lägga henne vid 7..

Har kollat lite på tv ikväll.. annars har det inte hänt nåt.. ska umgås med älsklingen nu =o)

Imorgon jobbar jag några timmar på eftermiddagen i slagsta.. får se om man kanske får jobba förmiddag med =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0