Lördag =o)

Igår så var Tindra hos Anki medans jag jobbade 8 - 15..

Var o jobbade på Fröslundavägens förskola..
Blev en lugn dag där.. =o)

När jag slutat så gick jag o hämtade Tindra o vi knallade bara hem..
Fixade lite här hemma.. Tvättade sängkläder o dammsög..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag eller rättare sagt vid halv 4 imorse så började grannarna spela musik på hög volym.. *arg som ett bi*
Så jag tog o ringde till störningsjouren vid 5..


Skönt att dom kom ganska fort iaf.. blev iaf tyst.. Så man kunde somna om till efter 9 iaf..

Jävla idioter till grannar man har.. Hoppas dom blir vräkta snart.. inte första gången man ringt o klagat på dom iaf..

Tvättade en maskin med mörk tvätt när jag vaknade.. Sen åt vi frukost o fixade oss iordning.
Hängde sen upp tvätten när den var klar o tog o tvättade en maskin med ljusakläder..

Åkte ner till stan efter 12..
Gick o käkade på Flanuer.. Sen till systembolaget o sen till godisland, innan vi åkte hem igen..

Hemma igern innan halv 3. Tog o hängde upp tvätten då.. Sen så knallade jag o Tindra iväg vid 3 o träffade min mamma vid Rekarneskolan..


Vi gick hem till min mormor o morfar o hälsade på.. ett tag sen man var där =o/
Fikade lite o satt o pratade bara.. o Tindra lekte lite =o)
Gick hem vid kl 6..

Hemma så ville Tindra se på Pippi, så det fick hon göra.. =o)
Tog o tvättade en maskin med svarta kläder.. Så nu ska man snart hänga upp tvätten =oP
Jag tog o betalade räkningarna o sen diskade jag bort all disk..

Tindra kom i säng nu efter 9.. så nu sover prinsessan iaf..
Håkan är ju iväg hem till en vän ikväll.. så nu sitter man här bara..

Ska nog ta o kolla lite tv snart =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Vilka trevliga grannar ;o)

2009-03-01 @ 15:35:00
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Jinet

Hejsan!



Vilken fin blogg du har :)



Hur mår du idag då ? :)<3



Kramar.

2009-03-01 @ 15:39:21
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0