Måndag =o)

Imorse gick vi upp strax efter halv 7.. Var bara att äta frukost o fixa sig iordning.
Sen var det bara att gå o lämna Tindra halv 8 hos Anki..

Jag knallade bort till krongatans förskola, där jag skulle jobba idag..
Var ute på förmiddagen.. Var lite barn där oxå..


Slutade kl 12, så då gick jag o hämtade Tindra..
Vi gick hem, så Tindra fick sova lite middag hemma =oP

Innan kl 3 så gick vi över till Tina o Göran o drack kaffe..
Satt o snackade en massa oxå..

Efter 4 så var vi hemma igen.. Då satte Tindra sig o kollade på Alfons o jag passade på att ta mig ett bad =o)
Håkan kom hem efter halv 6...

Så då blev det att laga mat o så käka..
La Tindra halv 7.. trött var hon lilla prinsessan..

Har inte gjort så mycket mer nu.. pratat lite i telefon med syrran bara =o)
Ska snart ta o sova..

Imorgon så är hela dagen bokad redan =oP


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0