Onsdag =o)

Lämnade Tindra halv 9 hos Lena.. Sen gick jag hem o tog det lugnt..
Halv 11 så tog jag o träffade Marielle vid Målet..
Vi knallade ner till stan o träffade Louise där..

Gick o fikade på Åhlens.. =o) O så gick vi o spanade lite i affärer..
Sen tog jag bussen ut till Slagsta efter 12..

Jobbade ju från halv 1 - 3 på Norrvallavägens förskola..  En kort dag.. men skönt iaf att sluta tidigt =oP
Tog bussen hemåt o hämtade Tindra..
Hon var ute o lekte när jag kom dit.. En bra dag hade hon haft..

Hemma så bakade jag en sockerkaka o skalade potatis, medans Tindra satt o kollade på Pippi =o)
Sen så tog jag o färgade håret... =o) Så nu är det blondt.. =oP
Håkan kom hem innan halv 6..

Käkade mat efter kl 6 o så la vi Tindra..
Kvällen blev att vi satt framför tv bara.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0