Passat Emma =o)

Idag lämnade jag Tindra kl 8 hos Lena..
Jag gick hem till Tina efter det o drack kaffe o snackade lite =o) Var ju ett tag sen vi sågs..

Efter 9 så gick jag ner till stan.. Mötte Tina o Emma där vid kvart i 10..
Jag skulle ju få vara barnvakt åt Emma idag.. Så blev att jag o Emma gick på stan.. fast hon sov mest =oP
fast hon var även vaken ett tag.. så glad hela tiden då =o)
Innan 12 så var Tina klar med sitt ärende.. så då fick hon tillbaka Emma..

Jag gick bort till Djurgårdsförskolan 2 o jobbade lite..
Blev en bra dag där..Slutade lite innan 4..

Så då knallade jag ner till torget o tog bussen därifrån.. orkade inte gå hem...
Håkan kom oxå på bussen.. så vi gick o hämtade Tindra tillsammans =o)
Dom var ute när vi kom dit... Glad blev hon att se oss iaf..

Hemma så blev det bara lugnt.. Håkan fick hämta bilen, så nu har man bil igen =o)
Sen blev det att käka o lägga Tindra sen vid 7..

Har nyss tagit mig ett varmt bad.. fan fryser som en tok gör jag =o/ Så det blir nog att krypa ner i sängen snart.. o hoppas att man känner sig bättre imorgon...

För imorgon så vet jag iaf att jag jobbar på eftermiddagen.. tur att det är nära här iaf =oP
Får se vad som händer på förmiddagen, om man kanske får jobba eller träffa lite vänner =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0