Snart helg... =o)

Imorse tog jag o Tindra sovmorgon till kvart över 9.. *gud så skönt*
Åt lite frukost o fixade oss iordning..
Lämnade Tindra halv 11 hos Anki.. Sen tog jag bussen ut till Hällby skola..

Där har man jobbat från halv 12 till kvart i 4 på fritids..
Blev en ganska lugn dag iaf =oP

Håkan kom o hämtade mig kvart över  4 typ. men då hade jag gått en bra bit på vägen iaf.. ville ju inte stå o vänta på honom vid skolan i 30 minuter =oP

Åkte o hämtade Tindra.. ute o grävde i snöhögen var hon..
Åkte till Lidl o handlade lite.. o sen hem o tog det lugnt..

Käkade lite o så la vi Tindra kl 7.. Så nu sover prinsessan så sött så =o)


Imorgon så är det Fredag.. vad veckan har gått fort..
Vet inte än om jag ska jobba.. Annars så ska jag vara barnvakt på förmiddagen.. om jag är ledig =o)


Ska sova nu.. god natt!


Allt för mig!


Kram


Kommentarer
Postat av: Desiree

Skönt med sovmorgon, det kan behövas ibland =o) Lycka till med barnvaktandet idag. Kram

2009-02-13 @ 09:43:01
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0