Tindra 3 år idag =o)

Idag blir våran prinsessa 3 år.. *grattis grattis* mammas älskling =o) Tiden får så himla fort..

Sovmorgon till halv 10 blev det..
Tindra fick 2 paket då.. En docka o en leksaksmickro. o den leker hon med hela tiden =o)

Sen så kom mina föräldrar hit efter 10 o vaktade Tindra, medans vi lånade deras bil för att åka till Ica Maxi o stor handla..
Våran bil är ju sönder =o/ men den ska lämnas ivgä  imorgon, så förhoppningsvis så blir den lagad snart =oP

Kom hem efter halv 12 igen.. Då åkte mina föräldrar härifrån.. men dom hade lekt en massa med Tindra iaf =o)

Vi började fixa här hemma o Håkan bakade en marängtårta o rulltårta. =o)
Sen vid halv 2 så la vi Tindra för att vila en stund..
Vi passade på att lägga oss oxå vid 2.. o så gick vi upp kvart över 3.. Skönt att få vila lite.. är fan helt slut ju =o/

Då var det bara att städa iordning i Tindras rum o så käkade vi lite kl 4..
Diskade gjorde jag efter det..

Innan halv 5 så kom Tina o Emma över.. kul att dom kom lite tidagre, då fick man gosa mer med Emma =o)

fast vi hade ju inte riktigt fått iordning här hemma.. så man var ju tvungen att duka iordning o så oxå.. =o)
Tindra fick iaf ett paket av dom.. En Hello Kitty tröja o en kofta o så hello kitty hårspännen. jättefint var det.. *tack tack*

O så fick Tindra öppna 2 paket till som var från oss.. En leksaksvattenkokare o en byggare bob grävmaskin, som var radiostyrd.. =o)

Till 5 så kom mina föräldrar, min mormor o farmor o så Kent o Andy oxå =o)
En massa paket fick Tindra då..

Av min farmor fick hon.. Pengar o ett pussel.
Av min mormor fick hon.. Pengar o ritblock..
Av sin mormor o morfar fick hon.. Målarbok, tuschpennor, Hello kitty strumpbyxor, en hello kitty tröja, 3 par trosor med Bamse o Hello kitty.. o så 2 andra tröjor.
Av Kent, Elisabeth o Andy fick hon.. Pärlor o trosor..
Tack så jättemycket allihopa =o)

Vi fikade lite o satt o pratade.. Jätte trevligt.. =o)
Till halv 6 så kom Erik över.. O efter kl 6 så kom resten av hans familj.. Marie, Sandra o Daniella.. 
Tindra fick en prinsessklänning, så nu kan hon klä ut sig.. o så nån typ lera eller tvål, som man ska leka med i vattnet när man badar.. får se hur det går =oP

Blev att vi käkade tårta oxå.. alla tycker alltid o m Håkans goda marängtårta.. *Smaskens*
Vid 7 så åkte Kent o  Andy.. sen även  Tina o Emma hem.. Efter det försvann även mina föräldrar o mion farmor o mormor..
Erik med familj blev kvar till efter halv 8 iaf =o)

När alla hade åkt hem, så var det bara för mig att diska.. Men skönt att få bort det, så man slipper ha det kvar tills imorgon..
La Tindra vid 9... Så nu sover födelsedagsbarnet =o)
Men en bra dag har hon iaf haft..

Ska snart ta o sova vi oxå.. Fårse om man får jobba imorgon,annars så blir jag hemma med Tindra, eftersom hon är ledig =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0