Träffa Vännerna =o)

Blev en bra dag igår.. Träffade Sara på förmiddagen.. Satt hemma hos henne o fikade o snackade =o)
Mycket trevligt var det.. får bli snart igen..

Vid 12 så var jag hemma igen.. då blev det att käka lite lunch.. Snackade lite med Dessi i telefon oxå.
Sen gick jag o hämtade Tindra vid 2.. Bra dag hade hon haft =o)

Hemma så lekte vi lite.. Ritade o läste o så ville hon kolla på Pippi som vanligt =oP
Jag tog o bakade en rulltårta då.. =o)
Håkan kom hem efter 4..
Blev att vi käkade redan vid kl 5.. Ris o kyckling.. *gott*

Innan kl 7 så kom mina föräldrar över.. Trevligt med besök.

Så då blev det att vi fikade  o satt o pratade =o)
O Tindra lekte förstås en massa med morfar o mormor..
Dom frågade om Tindra får sova hos dom på lördag.. (imorgon)
O absolut får hon det.. tycker ju hon bara är kul så..  =o)
Första gången som mina föräldrar själva frågar om dom får ha Tindra.. annars har vi jämt frågat dom.. så det var bra =o)
Efter 8 åkte dom iaf hem. Då hade vi lagt Tindra oxå..

Kvällen blev bara lugn...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har varit o lämnat Tindra hos Lena nyss..
Idag så blev man ledig.. skulle ju ha jobbat halv dag.. men dom hörde ju av sig redan igår o sa att det inte behövdes..
Så idag ska jag passa på att träffa mina vänner.. Kul att alla kan ses samtidigt..
Kl 10 så ska man träffa dom.. ska bli riktigt skoj =o)

Ska passa Emma sen efter lunch oxå.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0