Träffat Ewe =o)

Imorse var vi redan uppe vid halv 7.. Gjorde oss iordning o käkade frukost..
Sen så var det bara att knalla iväg till dagmamman o lämna Tindra halv 8..

Jag gick direkt till Fröslundavägens förskola, där jag skulle jobba en kort stund idag..
Blev lugnt där.. vi varit ute nästan hela förmiddagen..

Till 11 så slutade jag.. Skönt att sluta tidigt.. men oxå skönt att få jobba lite längre ibland..
Gick hem då o tog det lugnt o åt lite mat..

Innan 12 så knallade jag hem till Ewe.. Var jätte längesen vi sågs.. så det var ju kul att hon hade tid att ses =o)
Fikade lite där o satt o snackade.. *mycket trevligt* =o)

Till halv 3 så gick jag därifrån.. då var det bara att gå o hämta Tindra direkt..
Dom var precis på väg ut när jag kom dit..
Dom hade ju firat Tindra idag.. o så hade hon fått paket oxå.. =o)
Glass hade vi med oss dit imorse.. Det hade dom ätit till mellis.. en massa kan jag lova =oP

Jag o Tindra gick hem.. Blev bara lite lek här hemma, innan Tindra kom på att hon ville se på Alfons..hehe..
Nu ikväll så har vi inte gjort så mycket.. ätit lite mat.. o nu ligger Tindra o sover..

Kvällen blir lugn här.. finns inte så mycket att göra ju =oP

Imorgon så är jag ledig.. eller jag ska troligtvis vara barnvakt åt Emma i några timmar =o) o så ska jag passa på att träffa vänner =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Desiree

Tack ska du ha! Javisst, men inte så mycket sovmorgon. Halva dan försvinner ju =o)

2009-02-06 @ 09:48:02
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0