Träffat Rebecka o poker ikväll =o)

Imorse lämnade man Tindra hos dagmamman som vanligt kl 8..
Jag hade inget jobba idag..

Så passade på att möta Tina o Hampus vid Lidl strax efter 8.. Vi gick hem till Sara o drack lite kaffe o snackade.. *mycket trevligt*

Var tvungen att åka med bussen tjugo över 9 ner till stan..
Skulle ju träffa Tina o Emma då.. Ska ju passa Emma, medans Tina fixar lite ärenden..

Så idag har man varit barnvakt åt Emma igen.. så kul så =o)
Jag träffade Rebecka nere på stan efter 10.. Vi tog oss en fika på 21:an o så gick vi o spanade lite.. en sväng till apoteket o sen till banken.. så nästa vecka får man nytt bankkort =o)

Innan 12 gick hon hem.. men vi följde med en bit på vägen.. innan jag valde att gå tillbaka ner till stan igen..
Tog o käkade lite luch innen på Smedjan.. Sen så vaknade Emma o var hungrig, så bara att ge henne välling.. sen avr allt bra igen =o)

Gick runt o tittade lite i affärerna.. Köpte ett nytt linne till mig =o)
Mötte Tina kl 2.. då fick hon tillbaka Emma.. Hoppas man får låna henne snart igen =o)

Tog bussen hemåt o hämtade Tindra på vägen.. Dom hade precis käkat mellis när jag kom dit.. Så nu är man hemma igen.. efter en hel ute dag =oP


Efter 4 kommer Håkan hem.. Han skulle handla med sig mat hem direkt efter jobbet.. För halv 6, så ska vi åka hem till Danne o Carro.. så ikväll blir det poker.. var så längesen sist nu =oP



Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0