Ut o äta =o)

Sovmorgon till efter 10 blev det imorse =o)
Åt frukost med familjen o så lekte vi lite med Tindra..

Håkan åkte iväg innan 12.. Då passade jag på att duscha o fixa  mig iordning..
Till halv 1 så var han tillbaka.. så då åkte vi ner till stan..
Tog oss en fika på Smedjan o så var vi inne på HM...
Jag handlade nya underkläder åt mig =o)

Åkte sen hem till mina föräldrar efter 2... Så nu har vi lämnat Tindra där.. Dom ska ju ha henne några timmar  =o)
Håkan o jag ska ut med vänner på O learys o äta lite  o kolla fotboll.. Ska bli trevligt..
Redan kl 4 ska vi ses...  men det kommer bli kul.. =o)

Ska bara fixa mig iordning nu innan bussen går om 30 minuter typ..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0