Arbetsförmedlingen..

Nu är det Måndag igen då.. vaknade vid halv 7 imorse..
Fixade oss iordning o åt frukost..
Lämnade sen Tindra hos Lena kl 8..

Inget jobb för mig idag..
Så jag gick över till Tina o Göran o drack lite kaffe o umgicks =o)
Efter 10 så gick jag hem..

Hemma så blev det bara att plocka lite o äta lunch..
Kvart i 12 så träffade jag Madde... Vi gjorde sällskap ner till stan. Hon skulle till skolan o jag hade lite ärenden att göra..
Först till arbetsförmedlingen, för att att dom skulle fylla i uppgifter, så jag får pengar =o)
Usch vad folk det var där.. 10 före mig =o(

Sen till Försäkringskassan o lämnade pappret.. sen blev det att kolla lite i affärer, innan jag tog bussen hem för att hämta Tindra,,
Hämtade henne redan halv 2 idag.. Hon blev glad när jag kom dit =o)

Hemma så gjorde vi inte så mycket.. tog det lugnt bara.. tog o tvättade en maskin.. Tindra ville se på film, så då passade jag på att sitta o spela lite vid datan =oP
Tina kom över en kort stund oxå o hälsade på =o)

Sen så kom Håkan hem efter 4..
Käkade lite mat vid kl 6.. Efter det var det bara att göra Tindra klar för sängen..
Hon somnade dirket =o)

Har inte gjort så mycket mer, nu är det snart dags att sova.. är super trött =o/

Imorgon börjar Tindra redan kl 7 hos Lena..
jag ska börja jobba kl  8.. o så slutar jag kl 12.. så det blir en kort dag för mig =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0