Dags att sova??

Har hunnit med en hel del sen jag satt här senast =oP
Lekte en massa med Tindra o hennes dockor.. =o)

Sen när Håkan kom hem efter 4, så passade jag på att städa i Tindras rum..
Hon hade rivit ut en massa leksaker.. så det var bara att plocka i allt i lådorna..
o så kom dammsugaren fram oxå.. så nu är det jättefint i hennes rum..
Hoppas det kan få vara så fint till helgen oxå.. =o)

Sen blev det att vi käkade makaroner o köttfärssås vid kl 6..
Jag kollade sen på "Unga Mödrar" o så la jag Tindra efter kl 7..

Bara för mig att ta hand om disken när tindra somnat..
Passade på att göra rent lite på skåpluckorna o så oxå.. *duktig*
 Kan ju inte se ut som en svinstia här =oP

Nu känns det som om det är sängen som kallar =o)
Borde ju sova,, ska ju jobba imorgon...
Fast jobbar ju 12- 16:15..
men Tindra lämnas ju kl 8 som vanligt.. så ingen sovmorgon här inte..

Sov så gott..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0