Dålig nattsömn =o(

Usch vad jobbigt inatt.. Jag kunde typ inte sova nånting för jag hade så ont i halsen o magen =o(
Vid 4 gick jag upp en stund o la mig sen på soffan..
Somnade efter kl 6...
Innan halv 9 så ringde hemtelefonen.. en jävla kärring som hade ringt fel... *usch*

O då vaknade Tindra o ville inte sova mer, så då var det bara att kliva upp..
Käkade lite frukost o kollade på tv.. sen fixade vi oss iordning..

Jeanette skickade ett sms o frågade om Tindra ville komma på Gustavs barnkalas imorgon..Gustav som så gärna ville att Tindra skulle komma dit..
 hehe ont om tid o  bestämma sig, men det funkar iaf.. =o)

Innan 11 så gick vi över till Tina o Göran..Håkan låg o sov fortfarande då =oP
 Kallt ute idag med.. Men kul med snö..

Fikade lite där o satt o snackade.. Tindra lekte med barnen.. =o)
Vid halv 1 så gick vi hem..

Hemma tog vi det bara lugnt.. Tindra var trött o ville sova.. så från halv 2 till kvart i 3, så sov hon.. fast det gjorde även Håkan o jag oxå =oP

Åkte sen iväg till Coop forum o handlade en present åt Gustav.. Blev en målarbok o färgpennor..
Håkan köpte en present åt sin pappa oxå.. han fyller år idag..  Grattis
men dit ska vi imorgon o fira båda hans föräldrar.. =o)
Köpte med oss mat från Max hem,. orkar inte laga nån mat idag..

Kvällen har blivit lugn.. La Tindra efter 8..
Ska kolla på film nu.. Ha en bra kväll..

Imorgon är det ju fullt upp..
På förmiddagen ska vi till Kent o Elisabeth..
Sen kalas kl 3.. o sen efter 4 så ska vi fira Håkans föräldrar..
Så fullt upp =oP

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0