Fikat... =o)

Ja imorse så var man uppe med tuppen =oP
Jag o Tindra fixade oss iordning o så käkade vi frukost..
Lämnade henne strax efter 8 hos Lena..

Jag tog o knallade hem till Tina o Göran då.. Drack lite kaffe..*gott gott*
Sen så kom Sara oxå dit..* trevligt*.. vi har ju inte träffats på jätte länge..
Så det blev en massa babblande o fika =oP
Vid 12 så gick vi därifrån..
Trevligt var det iaf att ses.. så det måste bli snart igen =o)

Hemma så tog jag det bara lugnt o käkade lite lunch..
Sen var det bara att gå o hämta Tindra innan 2..
Hon blev glad när jag kom iaf..
Dom hade varit ute o åkt en massa pulka idag.. lika bra o passa på medans snön finns kvar.. =o)

Hemma så lekte vi lite innan vi käkade fruktsallad till mellis..
Sen blev det bara lugnt.. ritade lite med Tindra bara.,,

Sen dags för mat vid halv 5.. när alla ätit klart så var det ju bara för mig att diska bort all disk =oP
Har kollat lite på "Unga mödrar" nu.. =o)

La Tindra strax efter 7.. Så nu sover hon..

Ska inte göra så mycket mer ikväll..

Imorgon så blir det som vanligt.. Tindra går till dagmamman o jag får se om jag jobbar eller får vara hemma =o)
har inte planerat något iaf..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0