Fullt upp =o)

ja här är det fullt upp nu =oP

Imorse så lämnade jag Tindra som vanligt hos Lena kl 8..
Sen så knallade jag hem till Maddes lägenhet o vattnade blommorna =oP

Tog sen o gick o träffade Marielle  kvart i 9 vid Målet..
Vi knallade hem till henne.. Jättefin lägenhet var det.. har ju inte varit där tidigare =oP
Fikade lite o snacklade... *trevligt*

Gick därifrån vid 10.. bort till Ica i fröslunda blev det då o så till apoteket oxå..
Sen hemma igen innan halv 11..

Då tog jag o bakade chokladbollar.. O så plockade jag i Tindras rum.. Sen var det dags att äta lunch =o)
Hämtade sen Tindra kl 1..
Hemma så blev det lite lek.. Nu sitter hon o kollar på Alfons =o)

Jag har nyss bäddat rena sängkläder i våran säng.. Ska byta sängkläder i Tindras säng oxå =o)
Så nu håller man på att tvätta en maskin =oP

Ska snart ta o dammsuga hela lägenheten o så blir det att baka chokladbollar igen.. blev ju inte så många förut när jag bakade =o/
Så jag har lite o göra..

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ses imorgon =o)

2009-01-29 @ 14:48:16
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0