Jaha....

Måndag igen då =oP
Uppe vid 7 imorse.. fixade oss iordning o åt lite frukost..
Sen var det bara att lämna Tindra hos Lena kl 8..
Jag hade inget jobb idag..

Så jag passade på att gå över till Tina o Göran.. Satt där o snacka lite o drack kaffe =o)
Innan 12 gick jag därifrån..
Tog mig då en promenad till Fröslunda.. men så dåligt väder att vara ute o gå i =o(

Hemma igen vid kvart i 1.. Blev att jag lagade lite lunch då..
Sen så var det bara att kila iväg o hämta Tindra innan kl 2..


Tindra hade inte varit riktigt sig själv idag.. lite gnällig..=o(
Men när vi kom hem så märkte man inget av det..
Lekte lite o så ville Tindra kolla på Alfons.. Så det fick hon göra..

Jag passade på att ta mig en varmdusch då =o)
Håkan kom hem efter 4.
har käkat lite mat nu ikväll.. o så la sig Tindra innan kl 7..

Imorgon så ska jag jobba.. 8- 16:15 blir det.. o på onsdag jobbar jag oxå.. 7 - 16:15 =o)

Nu ska jag umgås med Håkan.. innan sängen väntar =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack tack =o)

2009-01-20 @ 15:38:00
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0