Jobbat halvdag =o)

Imorse gick vi upp kl 7 o käkade frukost.. Sen var det bara att fixa sig iordning o kila iväg.. Lämnade Tindra kl 8 hos dagmamman..
Jag gick bara hem o tog det lugnt o fixade lite..

Kvart över 11 så knallade jag iväg hemifrån..
Skulle ju jobba på Djurgårdsskolan från kl 12..
Blev en lugn dag där.. =o)

Slutade redan kl 4.. 15 minuter tidigare.. bara för att det var så lugnt med barn.. =oP
Håkan kom o hämtade mig o vi åkte o hämtade Tindra..
Ute var dom när vi kom.. Hon hade haft en bra dag =o)

Hem åkte vi direkt.. lekte lite med Tindra o så blev det att jag bakade en sockerkaka =o)
Käkade sen vid kl 6..

La Tindra efter kl 7.. så tösen sover nu =o)
Jag tog mig ett varmt bad.. o nu sitter man bara här =oP

Ska umgås lite med älsklingen nu.. =o)

Imorgon får vi se vad som händer.. inget jobb än iaf..
Annars blir det att baka lite här hemma =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0