Jobbat =o)

Idag så skulle man ju jobba igen.. Var bara att gå upp vid halv 7..
Fixade mig iordning o så väckte jag Tindra, så vi kunde äta frukost..
Halv 8 så lämnade jag henne hos Lena..
Jag knallade bort till Fogdegatans förskola där jag skulle jobba idag.. Tur att det var nära iaf =o)

Förmiddagen tillbringade vi ute i skogen =oP
Eftermiddagen så var vi bara inne.. *skönt det* eftersom det var skitväder ute..
Var iaf en bra dag där..

Slutade kvart över 4. Håkan kom då o hämtade mig.. *så snällt*
Vi åkte o hämtade Tindra hos Anki.. Tindra hade fått gått dit efter lunch, eftersom Lena skulle vara ledig på eftermiddagen.. Men det tyckte Tindra var kul.. att få vara hos båda två =o)

Vi åkte förbi konsum o köpte mjölk o sås.. Finns alltså aldrig hemma.. =oP
Kom hem innan 5 iaf...  Skönt att vara hemma igen =o)

Nu sitter Tindra o kollar på Alfons o jag sitter här o slappar =oP
Håkan ska snart börja laga mat.. fisk o potatis blir det idag,..

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0