Julen borta =oP

Imorse var det bara att kliva upp efter kl 6..
Fixade mig iordning o väckte sen Tindra..
Bara att klä på henne. o så var det dags att gå..

Lämnade henne hos Lena kl 7..
Jag knallade vidare bort till Djurgårdens förskola 2..
Där skulle jag ju jobba halvdag =o)

Var ute nästan hela förmiddagen.. skönt att man fick vara inne lite iaf.. inget bra väder idag =o/
Slutade iaf kl 12.. Så skönt att sluta tidigt.. Var segt att börja jobba igen,., nu när man har varit lång ledig =oP

Tog iaf bussen hem o så gick jag över till Tina o drack lite kaffe..
Vi tog oss en promenad till Ica Stenby.. jag hade paket o hämta..
Simpsons filmerna som kommit nu =o)

Gick o hämtade Tindra kl 3.. Hon hade haft det bra =o)
Knallade hemåt o Tindra ville kolla på film direkt när hon kom hem.. så det fick hon göra..

O jag passade på att städa bort julen då =oP så nu är alla julsaker borta.. Känns lite tomt faktiskt...
Annars gjorde vi inte så mycket mer..
Har bara käkat mat o lagt Tindra..

Hunnit med att ta mig ett bad o kollat på tv oxå..
Snart sovdags för min del =oP

Imorgon så får jag se om jag får jobba..
Annars så blir det att träffa vänner =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

duktig du e!

Jag e sen som vanligt, tur att det bara är två tavlor, två tomtar, x st änglar etc etc.... :)

har ni fått ihop alla simpsonsavsnitt än?

2009-01-14 @ 06:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0