Lördag =o)

Imorse sov Tindra bara till halv 8 =o/ så det var bara att kliva upp då.
Hon ville ha lite frukost.. men sen somnade hon om på soffan vid 9 o jag somnade oxå.. så 11 vaknade vi igen.. *Skönt* =o)

Åkte ner till stan vid halv 11.. Gick o åt en snabb lunch o sen spanade vi lite i affärer =o)
Sen blev det att åka till Ica Maxi o handla lite.. Skönt då slipper man göra det imorgon..

Hemma igen innan 3.. då var Tindra trött o ville sova.. så det fick hon göra..
Vi passade på att städa rent hela hallen.. blir ju så smustigt med alla skor som kommer in.. =oP

Käkade nyss kalops..*smaskens* =o)
Tindra håller på o leker för fullt.. Hon lär inte sova än på ett tag..

Tindra gick o la sig vid 9..
Håkan o jag spelade Wii då.. Mario party blev det.. =o)
Ett roligt spel måste jag säga..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0