Lugnt, lugnt =o)

Som vanligt så har man ett busfrö som vaknar tidigt på morgonen.. redan kl 7.. men jag fick henne att somna om till efter 8... hehee.. skönt det =o)

Vi gick då upp o åt lite frukost o fixade oss iordning..
Har varit hemma hela förmiddagen o eftermiddagen =o/
Men har iaf hunnit lekt en massa med Tindra o kollat på film med henne.. =o)
Hon somnade  i 1 timme vid halv 1..
jag la mig oxå en stund då =oP

Blev att käka mat efter 4... o så passade jag på att diska bort all disk oxå.. så nu är diskbänken helt tom =o)
Brukar alltid skjuta på det, så att det blir massor med disk istället...

Efter 5 så åkte vi över till Håkans föräldrar o hälsade på..
Fikade lite där o satt o pratade.. O Tindra passade förstås på att busa en massa med farfar o farmor =o)
Trevligt var det iaf..

Kom hem efter 8.. Bara att lägga Tindra då.. Så nu sover tösen som en stock =oP

Ska ta o spela lite Wii snart.. var så kul att spela igår ju.. så nu måste jag spela igen.. =o)
Annarrs händer ingenting mer... Förutom att vi ska sova om ett tag oxå..

Imorgon så är det ju Måndag igen.. vad helgen går fort =o/
Tindra ska iaf till dagmamman kl 8...
jag vet inte om jag får jobba.. men det visar sig... =oP
Har inget jobb alls inbokat i veckan.. men det kan ju ändras fort..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Var med i min tävling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0