Michis på besök =o)

Idag så gick Tindra till dagmamman kl 8..
Jag gick över till Tina o drack lite kaffe o snackade lite =o)
Vid 10 så gick jag hem..

Skulle ju ha varit barnvakt åt Emma idag.. men stackars tösen hade blivit sjuk =o( så det får bli en annan dag istället...

Hemma så blev det att fixa lite.. bytte gardiner i vardagsrummet =o)
O dammade lite..
Sen åt jag lunch o tog det lugnt..

Till halv 2 så kom Michis förbi.. Vi gick o hämtade Tindra då..
Hon hade haft en bra dag hos Lena =o)

Hemma igen så fikade vi lite o pratade, medans kollade på film..
Trevligt att ha besök.. Så längesen vi sågs ju..
Fast vi ses på lördag igen =o)

Nu håller Tindra på o leker med sina dockor =o)
Jag ska snart skala potatis.. så ska vi äta lite senare..
Händer inte så mycket mera ikväll..

Skriver senare ikväll..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0