Nu.....

Ja nu ni så sitter man här igen =oP
Ska skriva ett sista inlägg för kvällen..

Vi har inte gjort så mycket mer..  pusslat o ritat o lekt med Tindra..
O så började jag iaf o sortera bilderna lite.. så nu ligger dom i rätt ordning.. iaf från vilket år.. men inte lätt o veta hur många månader Tindra var på en del bilder...
Så då är det bara att börja sätta in dom i album =o)
Ska nog ta o göra det snart.. Men allt kommer inte bli klart idag.. *puh* mycke bilder är det.. =o)

vid kl 6 åkte iväg till Coop Forum o handlade lite.. Billigt Lambi toalettpapper hade dom ju.. så då måste man ju passa på att handla...
Kom hem o Håkan började laga mat..
Sen blev det inte mat förren innan 8.. lite sent.. men det gör inget, eftersom att det är helg imorgon.. =oP

Diskade efter maten o så tog jag mig en dusch oxå..
Sen var det bara att lägga Tindra vid halv 9..
Så tösen sover iaf nu...

Imorgon så ska Håkan hjälpa sin brorsa att flytta..
Jag o Tindra ska ner på stan  med Dessi kl 10 =o)
O så ska vi fira min morfar på eftermiddagen..
Så lite finns iaf planerat...

Nu ska jag fixa lite här istället..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer
Postat av: Annso

japp ringde och störde dig gjorde jag med =)

2009-01-23 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0