Nytt år.. 2009 =o)

Nu är det ett helt nytt år... o det här året kommer att bli så bra.. en hel del saker som kommer att hända.. förhoppningsvis 2 saker iaf  =oP

Igår kväll så kom vi hem till Håkan o Jeanette kl 19..  Danne o Carro kom oxå dit..
Tindra lekte med Gustav o Filip.. Hon tycker det är så kul att springa runt o härja lite med dom =o) Tur att dom leker så bra tillsammans =o)

Fick en 3 rättersmiddag där.. jättegott var det.. =o)
Tindra somnade efter 11, så hon orkade inte vara vaken till 12.. =oP
Men vi gick iaf ut o smällde raketer o skålade in det nya året =o)

Sen blev det att dom spelade lite poker oxå..
Så halv 6 imorse kom vi hem... Kyligt att gå ute på morgonen.. var visst -6 grader.
Men Tindra somnade iaf direkt när vi kom hem, även om hon hade varit vaken hela vägen hem =o)


Idag så gick jag o Tindra upp vid halv 12 typ. käkade lite frukost o fixade lite.. Städade även lite i Tindras rum..
Håkan kom upp efter 1..
Då gick jag iväg till affären o handlade lite.. Sen förbi hos Madde o lämnade lite varor.. Madde var visst sjuk,så hon kunde inte gå ut själv o handla.. o då ställer man ju upp, som vän ju =o)
Krya på dig...

Gick sen förbi Målet o handlade med mat hem åt Håkan =oP
Lekte lite med Tindra när jag kom hem igen..

Till 4 så kom mina föräldrar över o fikade..
Trevligt med besök ju.. O Tindra lekte en massa med mormor o morfar.. =o)

Innan kl 6 så åkte dom härifrån.. o då skulle vi åka hem till Håkans föräldrar..
Stannade o köpte med oss pizza dit..
Micke o Lena kom oxå över dit.. =o)
Fikade o satt o pratade... Sen spelade dom lite kort oxå...

Kom hem efter 10... Bara att göra Tindra klar för sängen då...
Stackars tösen är så hängig.. Gav henne lite alvedon nu..
Så har hon fått utslag på flera ställen på kroppen =o(

Så imorgon ska jag ringa vårdcentralen... Hoppas man får en tid iaf =o)
Nu ska jag snart krypa i säng.. är as trött...

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vad är det för 2 saker som kommer att bli bra 2009? inga hemligheter för mej tack :-P det är bara ringa och berätta jag vill veta.

För jag ser 2009 som ett 2008 mer arbetslöshet i sverige och mera kris.

Vad är det som kommer bli bra???????

ska du gifta dig eller????då har jag i alla fall en bra sak och se fram i mot :-) kram syster ynster

2009-01-02 @ 22:38:14
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0