På 2 kalasfiranden =o)

Idag så vaknade vi vid 9,. fast sov så dåligt inatt...  =o/
Jag o Tindra gick ut o åkte pulka innan 11.. Fast mest ville hon dra den själv..
Usch vad det blåste på oss.. så det kändes ju som om det skulle ha varit massa minusgrader =o/

Kom hem igen vid halv vid halv 1..
Blev bara lugnt då.. Duschade Tindra o lekte lite sen.. Hon satt o målade lite i sin målarbok oxå..

Vid 2 så åkte vi iväg till Plantagen o köpte en blomma i present åt Håkans mamma..

Håkan skjutsade sen mig  o Tindra till Gustav innan kl 3..
Tindra skulle ju på hans barnkalas.. 4 år blir han idag.. Grattis =o)
Kom 3 andra barn dit oxå..

Tindra tyckte det var kul.. dom lekte först nån lek innan det blev fika..
Sen var vi tyvärr tvungna att gå vid kvart över 4..
Men Tindra hade så kul där, att hon inte alls ville följa med hem..

Till slut så kom hon med o Håkan kom o hämtade oss..
Direkt hem till Håkans föräldrar då.. där alla var samlade..  =o)
Micke o Lena. o så Erik, Marie, Sandra o Daniella..

Trevligt att alla kunde ses..
Fikade lite där o fick tårta där oxå.. Tindra ville hellre leka med sina kusiner.. så tjejerna fick ingen lugn stund =oP


Åkte hem efter kl 6.. Käkade lite mat då.. o så blev det att lägga Tindra vid halv 8.
För oss blir det bara lugnt..

Imorgon så ska hon till dagmamman igen, efter över 2 veckors ledighet..
Hon har verkligen saknat sina kompisar... så det blir kul för henne att träffa dom igen =o)
Jag har ganska mycket inplanerat att göra  då..  =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0