Söndag...

Idag blev det sovmorgon till 10.. så skönt så =o)
Åt frukost med familjen o sen blev det lite lek med Tindra..

Vid halv 2 så åkte vi till Ica Maxi o handlade.. så nu har vi mat för veckan =oP
Hemma efter 3 igen.. så då var det bara att börja med maten..


Åkte hem till Håkans föräldrar efter kl 5.. Micke o Lena kom oxå dit..
Fikade lite o snackade.. trevligt att umgås allihopa =o)
Åkte därifrån efter halv 9.

Hemma så var det bara att göra Tindra klar för sängen.. Hon somnade direkt, tösen min =o)

Imorgon så ska Tindra till dagmamman.. jag får se vad jag ska göra.. Om jag får jobba eller om jag får vara hemma.. Måste ju försöka o hinna baka oxå.. Den 1 februari fyller Tindra år, så då måste man ju ha fikabröd =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0