Stor handling o städning =o)

Imorse blev det sovmorgon till efter 9 =o)
Åt frukost med Tindra o fixade oss iordning..
Sen blev det lite lek oxå..

Sen blev det utrensning i Tindras rum.. Hittade en massa som skulle ner till källaren..
O så blev det en hel kasse med leksaker som Tindras kusin Emma ska få..
Bättre att hon får nytta av dom, än att det bara ligger o skräpar =oP

Innan 1 så åkte vi till Ica Maxi o stor handlade.. Blev en massa saker.. ska ju ha kalas nästa helg, så man var ju tvungen att handla mycket till det.. så jag kan baka lite ;o)

Hemma efter 2 igen.. Tindra la sig o sov middag då.. o vi tog oxå vilade en stund..
Sen så var det bara att hänga upp tvätten som jag hade tvättat lite tidigare idag..
Vid halv 5 så käkade vi lite mat.. *smaskens* =o)

Sen åkte vi hem till Håkans föräldrar efter 5 o hälsade på..
Satt där o pratade o fikade.. Hade jätte trevligt..
O Tindra passar på som vanligt att härja med farfar =o)

Efter 8 så var vi hemma igen.. Bara att göra Tindra klar för sängen o lägga henne då.. så hon orkar upp imorgon.. =oP
Jag var tvungen att ta o diska oxå. men nu är det as fint i köket iaf.. *skryter*

Händer inte så mycket mera här ikväll.. Snart sängen som väntar på en istället =oP

Imorgon om jag inte jobbar så ska jag vara barnvakt åt Tindras kusin Emma =o) Ska bli så kul o få vakta henne..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0