Stor städning =oP

Idag blev det inget jobb för min del... Fast lite skönt att vara ledig oxå..
Tindra vaknade redan kl halv 6 =o/
Så hon ville inte sova mer.. gav henne frukost vid 7..
Sen satt hon o  kollade på film o då gick jag o la  mig igen.. fick sova till 9 typ =o)

Blev stor städning här hemma idag..fast Tindra var mest bara ivägen när jag städade =o/ fast hon var ju ledig från dagmamman idag =o) 
 Diskade, dammsög o tvättade 3 maskiner med smutstvätt =oP o så blev det att byta gardiner oxå..
Så idag har man varit duktig.. =o)

Var över en sväng till Tina o drack lite kaffe oxå.. =o) Bäst o passa på medans man är ledig...
O så blev det lite lek med Tindra när vi var hemma igen..
 När Håkan kom hem efter 4 så fikade vi.. han hade handlat med sig semlor hem... *smaskens* så himla snällt =o)

Nu ikväll så var vi o handlade lite på Coop forum..
O så käkade vi vid 8..
Tindra är fortfarande vaken o härjar lite =oP fast nu börjar hon bli trött iaf..
Hoppas hon sover längre imorgon..

Så skönt att det är helg nu.. o lite planer finns för helgen =o)
Ska till Kent o Elisabeth imorgon o fika lite.. Sen får vi se vad vi mer hittar på =oP



Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0