Tidig dag =oP

Ja kl 6 gick vi upp imorse.. bara att fixa sig iordning o väcka Tindra o klä på henne..
Halv 7 så lämnade vi henne hos Lena..
Håkan skjutsade mig ut till Slagsta.. jobbade ju på Edlingevägens förskola idag =o)

Var där lagom till kl 7.. har blivit en lugn men lång dag..
Håkan hämtade mig kvart över 4..
Så då åkte vi o hämtade Tindra..

Dom var ute när vi kom dit =o) Hon hade haft det bra.. Sovit middag i nästan 2 timmar.. =o)
Åkte hem o lekte lite med Tindra innan det var dags att äta mat..

Tindra la sig vid 7.. så hon sover iaf =o)
Jag sitter bara här o ugglar lite =oP

Imorgon så får vi se vad som händer, om jag inte jobbar så har jag annat planerat =o)

Allt för  mig!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0