Tjejkväll =o)

Idag var man ju uppe redan kl 7 då..
Lämnade Tindra kl 8 hos Lena..

Jag gick över till Tina o Göran o drack lite kaffe.. *en vana* =oP
Trevligt att sitta där o snacka lite ju..
Gick hem till 10..

Började med att tvätta lite då..
Sen ringde Madde o frågade om jag skulle med på en promenad.. o det kunde jag ju..
Så vid 11 så gick vi ut o vandrade =oP Gick runt Vilsta..

Hemma igen till 12.. Blev bara lugnt då.. La mig o sov.. hehe vaknade efter halv 2..
Så då var det bara att gå o hämta Tindra..
Hon hade haft det jätte skoj..

Hemma igen så lekte vi lite.. jag tog o duschade o så hängde jag upp tvätten.. o så var det bara att tvätta en maskin till =oP
Fixade mig sen iordning..

Gav Tindra mat vid 4.. Håkan hade köpt mat från American pizza.. så det skulle han äta..

Jag gick o träffade Madde halv 5.. vi knallade ner till stan.. In på godisland o handlade lite.
Tog o träffade Sarah sen vid Ming palace.. halv 6 hade vi ju bokat bord där =o)

Jätte trevligt att ses.. o god mat fick vi.. o så blev det förstås en massa tjejsnack oxå..
Sarah firade även mig o Madde för att vi har fyllt år.. bättre sent än aldrig =o)
Fick 4 kaffekoppar.. skit fina o 2 ljushållare oxå.. *tack tack* =o)

O stackars Madde.. hon gjorde värsta vurpan när vi precis hade kommit ut från restaurangen. men tur att det gick bra..



 8 så var man hemma igen.. Tindra var fortfarande vaken o pigg då =o)
Kollade lite på "postkodmiljonären" o "på spåret"
Sen så la vi henne nu, efter 9..

Nu händer inget mer.. kolla lite tv bara.
Men har haft en jätte bra dag iaf..

Helg nu oxå. men inga större planer än =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde B

Japp, vurp-tjejen - det e jag det =)Litet blåmärke på armbågen idag, men ananrs inte en skråma =)

2009-01-10 @ 19:10:00
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0