Träffat Marielle =o)

Idag var man tvungen att gå upp halv 7..
Jag åt lite frukost o fixade mig iordning.
Sen väckte jag Tindra o klädde på henne..

Lämnade henne hos Lena kvart över 7.. så där fick hon äta frukost idag =o)
Jag tog bussen ut till Slagsta där jag skulle jobba..

Blev en lugn dag där med lite inne aktiviteter.. Skönt slapp man gå ut i kylan =oP
Slutade kl 11.. Så skönt att jobba en kort dag..

Tog bussen ner till stan då o träffade Marielle.. Längesen vi sågs..
Gick runt o spanade lite i affärer o så tog vi oss varsin baguette på 21:an =o) Lite mat måste man ju få..

Hemma vid halv 2.. Fast då gick jag över till Maddes lägenhet.. Ska ju vattna hennes blommor nu i veckan, när hon är bortrest..

Sen så hämtade jag Tindra kl 2.. Så vi kom hem för ett tag sen..
Hon sitter nu o kollar på film, o jag sitter här..
Fast ska snart ta o leka lite med henne istället =o)

Inte mycket mer som händer hos oss..


Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 14:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0