Träffat Sarah =o)

Imorse vaknade tösen redan halv 6.. o inte ville hon somna om heller =o/
Kl 7 så var vi redan klara med allt, så då hann vi leka lite oxå..
Lämnade henne kl 8 hos Lena..

jag hade inget jobb idag.. så jag gick över till Tina o drack kaffe o snackade lite skit =oP
Efter halv 10 så var jag hemma igen.. Blev lugnt då, innan det var dags att gå igen..

Vid halv 11 så var jag hemme hos Sarah.. Men usch vad kallt det var ute idag.. fan frös ju =o/
Fikade lite där o snackade en massa..*trevligt*
Köpte även en del barnkläder av henne till Tindra, som hon skulle sälja.. =o)
Vi gick ner till stan vid halv 1..
Spanade lite, men hittade inget..

Tog bussen från stan, när jag skulle hämta Tindra.. ville fan inte gå i det här vädret =oP
Hämtade Tindra efter halv 2..
Hon hade haft det bra o var glad att jag kom..

Vi gick hem o städade lite.. o så bakade jag sockerkaka o chokladmuffins..
Tindra satt o kollade på Alfons undertiden =o)
Håkan kom hem efter 4..

Tindra fick ta sig ett bad då.. .hehee tyckte hon var kul =o)
o när hon var klar, så passade jag på att ta en dusch oxå..
Käkade mat från Målet vid kl 6..

Vid 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på..
Fikade lite o dom lekte med Tindra =o)
Efter 8 åkte dom hem.. o då la vi Tindra...

Snart dags att sova för mig..

Imorgon så är Tindra ledig, om jag inte jobbar förstås =oP
Inga planer än för morgondagen.. men nåt kommer vi på att göra..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

ja vist är han söt :-) du får börja lägga ut bilder på Tindra ;-)

Roligt att höra att ni är lediga i dag vad ska ni hitta på då?

Synd att ni inte bode nära oss då kunde busungarna lekt med varandra. kram

2009-01-16 @ 09:52:34
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0