Träffat vänner o jobbat =o)

Idag var man uppe vid 7.. Åt frukost med Tindra o gjorde oss iordning..
Sen var det bara att gå o lämna henne hos Lena kl 8.

Jag hade inget att göra, så jag gick över till Tina o hälsade på en stund.. Ingen som hade ringt om jobb ju =oP
Vi knallade hem till Sara vid 9..
Drack lite kaffe där o satt o snackade lite..

Jag köpte en massa leksaker av henne.. Hon hade en massa i källaren.. o allt såg ut att vara som nytt.. fastän hennes son hade använt det för några år sen =o)
Hittade bland annat:
2 stycken ambulans bilar som låter, en byggare bob traktor som är radiostyrd, en new baby born docka med en massa tillbehör (+ att den kan kissa o äta gröt oxå) o så lite andra små bilar o en mikrovågsugn o vattenkokare.. =o)

Så nu kommer Tindra ha en massa att leka med =o) Hon tycker ju om allt det som jag köpte av Sara..
100 spänn för alltihopa..*billigt o bra* Tack vännen för att jag fick köpa av dig.. =o)
Kommer snart o kollar i ditt källarförråd igen =oP

Innan halv 11 så ringde dom o kollade om jag kunde komma o jobba idag..
Ville helst att jag skulle vara hos dom vid kvart över 11..
o det kunde jag ju..
fick gå hem först o lämna sakerna o sen var det bara att ta bussen ner till stan..
Tur att man skulle ner till stan o inte längre.. då hade jag inte hunnit i tid =oP

Fullt ös har det varit där idag.. ganska jobbigt faktiskt.. =o/
Håkan kom o hämtade mig kvart över 4..
Vi åkte o hämtade Tindra..

Hon blev glad när vi kom.. *bra det*
men hon hade ramlat från en stol imorse o slagit i bakhuvudet.. stackars prinsessan =o/
men ingen större fara med henne iaf... *skönt det*

Vi åkte till Ica  o handlade.. Mjölken är alltid slut här hemma.. =o/
Sen så åkte vi hem..
Lekte lite  med Tindra.. hon fick en ambulansbil nu ikväll.. o den har hon lekt en massa med..
Det andra kommer hon få när hon fyller år.. iaf en del av det =o)
Käkade lite mat vid halv 7.. Sen så la vi Tindra..

Händer inget alls här.. ska bara ta  o kolla lite på tv..

Imorgon ska jag träffa några vänner, om jag inte får jobba förstås =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0