Träffat vänner =o)

Idag var det bara att gå upp kl 8..
Väckte Tindra, så att vi åt frukost o fixade oss iordning..

Sen så var det bara att knall iväg o lämna henne hos Lena kl 8.. Hon tyckte att det skulle bli så kul att få komma tillbaka till dagmamman, efter över 2 veckors ledighet =o)
Jag knallade sen hem igen o tog det bara lugnt..

Gick över till Tina o Göran vid 9..
Var ju tvungen att gå o titta på deras hundvalp =o)
Tog oss en kaffe o satt o pratade lite oxå..

Innan halv 11 så gick jag därifrån..
Blev då att gå o träffa Madde direkt.. Vi knallade ner till staden..
Träffa Sandra skulle vi göra där.. Vi gick runt o kollade lite i affärerna..
Stor shoppade på Apoteket.. 369 spänn. men så är det när man behöver fylla på medicinskåpet =oP

Sen så gick vi o käkade lunch på 21:an.. *gott gott*
Sen så gick vi till Åhléns, köpte mig ett stort blockljus där.. billigt o bra =o)

Hemma igen innan 2.. Då tog jag det bara lugnt.,.
Till 3 så var det bara att gå o hämta hem Tindra, fast hon ville hellre vara kvar =oP
Hon hade haft det jättebra o lekt en massa med sina kompisar.. bra det!

Hemma så tog vi det lugnt o lekte lite.. passade på att byta sängkläder oxå..
Blev att käka vid halv 6..
Till 7 så kom Tindra i säng.. super trött var hon då... men det förstår man ju varför =oP

Händer inget här ikväll. ska snart sova..
Får se vad som händer imorgon då..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Var du inte hem till Sophia?

2009-01-08 @ 09:25:48
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0