Träffat vänner på stan =o)

Imorse vaknade jag redan kl 5 o hade as ont i magen.. =o(
Usch gick verkligen inte att sova.. gick upp otog en alvedon o drack vatten o åt en banan..
Sen satt jag i soffan i 1 timma.. o lite bättre blev det..
Sen gick jag o la mig igen..

Gick upp vid halv 9 o åt frukost med Tindra. Sen fixade vi oss iordning..
Usch vilket skitväder det var... snör blandat.. =o/

Men jag o Tindra gick iaf ner till stan o träffade Dessi efter kl 10..
Vi gick o handlade presenter åt en kompis som precis har fått barn =o)
Jätte trevligt att ses vännen.. var ju ett tag sen.. Får ses snart igen.. =o)

Innan halv 12, så tog jag o Tindra o träffade Tina  o Emma..
Vi tog oss en fika på 21:an. Snackade en massa.. var ju evigheter sen vi sågs ju =o(
O Tindra busade en massa med sin kusin... =o)
Sen så gick vi runt lite i affärer oxå..
Trevligt var det o träffas... Vi ses snart igen... =o)
Vid halv 2 så åkte dom hem.. Då gick jag o Tindra o åt på Mc donalds.. Passa på att äta lite måste man ju =oP

Efter halv 3 så var vi hemma hos  min mormor o morfar..
Mina föräldrar kom dit efter 3...  Skulle ju fira min morfar som fyller år imorgon.. Grattis..
Fikade lite.. o så fick vi tårta oxå.. *smaskens*

Vid halv 6 så kom Håkan o hämtade mig o Tindra.. Då hade han hjälpt sin brorsa att flytta..
Så skönt det var att komma hem.. hade ju inte varit hemma på hela dagen.. =oP

Nu ska Tindra strax gå o lägga sig... jag känner mig oxå helt slut.. men ska vara vaken ett tag till iaf =o)

Imorgon så får vi se vad vi hittar på..
Har iaf varit en jätte bra dag =o)

Allt för mig!

Kram



Kommentarer
Postat av: Camilla

Alltid skönt att ta sig en sväng på stan, träffa lite folk...

2009-01-25 @ 02:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/vildabus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0