Ute i snön =oP

Busfröet Tindra vaknade redan efter 8 imorse..
Så det var bara att gå upp då o äta frukost..
Fixade oss sen iordning o lekte lite..

Innan 10 så gick vi ut i kylan.. var ju 17 minusgrader.. *usch så kallt* =o/
Tindra sa att hon ville åka pulka, men det ville hon inte så länge..
Hon ville hellre själv dra pulkan... hehee.. Så vi gick en liten promenad..

Var ute i 30 minuter typ, innan vi knallade hem till Tina o Göran..
Drack lite kaffe där o snackade =o) *mycket trevligt*

Vid halv 12 så gick vi hemåt.. blev lugnt här hemma då..
Tindra kollade lite på film..

Åkte iväg vid 1 typ o handlade mat på Ica Maxi, så nu finns det mat hemma, i några dagar iaf =oP
Hemma igen vid halv 3..
Blev bara lugnt då..

Käkade vid 4..sen blev det att diska bort allt o göra fint =oP 
Sen blev det  lite lek med Tindra..

Efter kl 6 så åkte vi hem till mina föräldrar..
Trevligt att hälsa på hos dom.. fikade lite o snackade.. =o)
Tindra busade en massa med morfar o lite med mormor..

Var hemma igen efter 8.. Klädde på Tindra pyjamas då..
o så tog vi o läste 3 stycken alfons böcker..
Tindra satt still o lyssnade hela tiden på dom.. *jätte duktig* =o)

Till 9 så la jag henne.. Hon somnade dirket då.. hehee =oP

Har tänt en massa ljus i lägenheten.. Håller på att frysa ihjäl ju...
Är ju jättekallt ute nu... 18,6-

Nu ska jag bara ta det lugnt..
Imorgon får vi se vad som händer.. vet inte än..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde B

Ja vi har ju fått vinter här i stan nu, wow!

2009-01-05 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0