2 månader kvar =o)

Uppe vid 9 imorse.. Åt frukost med Tindra o fixade oss iordning.
Efter kl 10 så tog vi o gick ner till stan.. Tindra gick hela vägen ner o hela tiden på stan oxå..  *så duktig* =o)
Spanade lite i affärerna medans vi väntade på att LeMan skulle komma o möta oss..

Halv 12 så träffade vi iaf henne.. o då gick vi o handlade presenter åt Sebbe o Michelle.. Ska ju på kalas där på lördag =o)
Efter det så var kl halv 1, så då tog jag o Tindra o träffade Håkan.. Tog oss varsin glass i värmen =o)

Till kl 1 så var vi hos barnmorskan.. Allt såg bra ut, lite lågt blodtryck hade jag bara,.. men ingen fara =oP
fick lyssna på hjärtljuden oxå =o) Tindra tycker att det är kul =o)
Bara 2 månader kvar nu innan bebisen ska komma.. *hoppas den kommer tidigare* =o)
Gick sen o köpte en tårta på konditoriet..Innan vi åkte hem..

Håkan släppte bara av mig o Tindra o så åkte han iväg o lämnade bilen..
När han kom tillbaka hem hade han med Micke o Lena...
Dom firade Håkan i efterskott.. så han fick paket o vi fick äta tårta.. *Smaskens*  =oP

Har inte blivit så mycket mer gjort här inte.. bara lekt med Tindra =o)
Nu sover min prinsessa.. så nu kan man kolla på tv ett tag..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Va fort det går. Tycker inte det var länge sen du sa att du var gravid =o)

2009-07-30 @ 08:48:16
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Shit vad tiden rullar på bra.Varför vill du att bebbe ska komma tidiare för???

Det är väl bra att han får ligga i magen tills han är redå att titta ut :-)

Jag såg dig på en bild på desis blogg en liten rund mage har du fått.Du får lägga upp lite fler bilder på din fina mage :-) tycker jag i alla fall

kramar om

2009-08-05 @ 23:50:22
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0