En hel del =o)

Ja sovmorgon till 10 imorse..
Åt sen frukost med familjen o så gjorde vi oss iordning.
Förmiddagen blev bara lite lek med Tindra =o)

Åkte till Ica Maxi o handlade vid halv 1. Sen hem igen o tog det lugnt en stund..
Efter kl 2 så gick jag o Tindra o träffade Sara o barnen..
Vi knallade hem till Jenny.. Trevligt att ses alla iaf =o)
Barnen busade en massa.. o så gick vi ut  i lekparken.. måste ju passa på medans vädret är bra.

Hemma igen vid halv 5.. o då hade Håkan lagat mat.. så den var precis klar när vi kom hem =o)
Åkte sen hem till Håkans föräldrar vid kl 6..
Fikade lite där o satt o pratade.. *trevligt* Håkan o jag spelade badminton oxå.. *askul* =o)
Åkte därifrån efter kl 8..

Bara att lägga Tindra när vi kom hem.. så trött hon var.  Somnade dirket..=o)
Nu blir det bara lugnt här..

Imorgon är det ju måndag igen o Håkan jobbar..
Jag ska ner till stan o fixa lite ärenden o så ska jag till min mormor o morfar..
Tur att man får sällskap av min mamma o Tindra oxå =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0