Firat Håkan o Malmamarknaden =o)

Lördag idag då.. o skönt med helg..
Idag fyller älsklingen år.. Grattis grattis.. =o) Han fick paket av mig o Tindra imorse.. en parfym o en bok =o)

Åkte till Malmamarknaden efter kl 10.. Fint väder var det.. o mycket folk.. =o)
Köpte en klocka åt Håkan där o lite godis o så..
Tindra fick en nalle puh ballong o så åkte hon karusell =o)

Var hemma igen innan kl 2.. bara att laga lite mat åt oss då.. Vilade lite efter det..
Sen tog Håkan o bakade en tårta..

Till kl 6 så var vi hemma hos Håkans föräldrar.. Där vi skulle fira honom.. Mina föräldrar kom oxå dit.. så då blev det en massa fika o tårta.. *smaskens* =o)
Kom hem därifrån efter 9.. men trevligt var det iaf..
Hoppas du haft en bra dag älskling =o)


Prinsessan min sover redan.. la sig vid 10... snart dags för mig med att sova.. är jätte trött =o/

Imorgon ska vi grilla på eftermiddagen.. =o) annars får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0