Gjort lite ärenden =o)

Imorse vaknade min prinsessa efter halv 8.. Håkan hade gått upp då, så han gav henne frukost  o så.. Jag låg kvar o vilade lite i sängen =oP
Sen när han åkte till jobbet, så gick jag upp o busade med tösen =o)
Fixade oss iordning o så åt jag lite frukost..

Kvart i 10 så var vi borta vid Tunavallen o träffade min mamma..  Vi gick ner till stan..
Var ju tvungen att fixa med pappren, som både arbetsförmedlingen o kursen skulle skriva på, innan jag lämnade dom på försäkringskassan..
Sen till apoteket o handlade hem lite ipren o sånt..
Usch vad kvaft det var ute.. kändes som om det skulle bli åska o himlen var mörk.. men blev inget av det =o)

Vi tog o gick hem till min mormor o morfar o hälsade på.. Dom blev glada att vi kom dit =o)
var ute i deras trädgård.. o Tindra åt en massa bär.. smultron, hallon, krusbär o vinbär.. Verkligen jättegott.. så jag åt oxå en massa =oP
Sen fikade vi lite oxå..

Efter kl 1 så knallade vi hemåt. Hemma blev det att äta lite lunch direkt..
Sen kollade Tindra på film o jag tog det bara lugnt..
Lekte sen en massa med henne oxå..  =o)

Blev sen att Tindra fick ta sig ett bad oxå.. o efter det var det bara att laga maten..
Medans maten var i ugnen passade jag på att ta en dusch..

Älsklingen kom hem innan kl 7.. Då satt vi o åt mat redan.. =o)
Har nyss lagt Tindra.. Får se om hon tar nån sovmorgon imorgon då..

Imorgon finns inga större planer än.. men det kan ju lätt ändras =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0