Grillat =o)

Gick upp vid 9 o duschade imorse.. Tindra satt o kollade på Pippi undertiden.. Sen fixade vi oss iordning o åt frukost.
Förmiddagen blev bara lugn...
Vi gick ut till lekparken vid 11..  Tindra lekte o blåste en massa såpbubblor =o)
Inne igen efter 12.. Käkade då lite lätt lunch..

Blev sen lek inne med Tindra.. o sne vid 2 så la vi oss o vilade en liten stund =oP
Bilen fick vi tillbaka idag oxå.. så Håkan åkte o hämtade den vid 3.. =o)

Vid halv 5 så åkte vi ut till Håkans föräldrar en snabbsväng.. Hämtade kameran som vi glömt där..
Sen vidare till Ekängen o in i blomaffären där..     Handlade en blomma som min farmor skulle få, för att hon fyllt år =o)

Vid tjugo i 6 så var vi ute i kjula hos Lotta o Håkan.. Mina föräldrar o min farmor kom oxå dit..
Blev bjudna på grillad mat där.. *smaskens*
Sen blev det kaffe o paj.. *supergott* =o)
Trevligt var det oxå.. inte så ofta man träffar dom..

Kom hem innan kl 9.. bara att göra Tindra klar för sängen o lägga henne.. så tösen sover nu =o)

Imorgon så ska vi på kalas.. =o) o så blir det lite annat oxå..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0