IKEA =o)

Imorse var vi uppe vid kl 8.. fixade oss iordning o käkade frukost..

Till kl 10 så kom mina föräldrar o hämtade mig o Tindra..  så bar det av till IKEA.. *Jippi* =o)
Var ju ett tag sen man var där..
Köpte lite saker åt bebisen bara =o) o så tog vi oss en fika oxå..
Blev att vi köpte glass när vi hade handlat klart.. var ju så varmt..

Sen åkte vi vidare till Nisses o gick o spanade där.. Hittade inget där.. Inte alls lika billigt som för några år sedan =o(
Åkte sen hemåt.. stannade till på Willys o handlade lite..

Sen hemma efter 2 igen.. Blev att göra iordning lite mat åt mig o Tindra.. o så lekte vi en massa efter det =o)
Sen var det bara att laga mat igen efter kl 6.. fisk o potatis..
Så maten var precis klar när Håkan kom hem från jobbet =o)

La Tindra vid halv 8.. supertrött var hon..
Har bara kollat lite på tv nu.. snart dags att sova..

Imorgon är hela dagen fullbokad =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0