Inte så mycket =o)

nej idag har vi inte alls gjort så mycket.. Tindra vaknade vid kl 8, så då var det bara att kliva upp o äta frukost o fixa oss iordning.

Gick hem till Tina  o Göran vid halv 11.. Sarr där o snackade lite o drack kaffe =o)
Efter 12 så gick vi hemåt.. In på ica Stenby o handlade lite.. Plättar till lunch köpte jag åt mig o Tindra =o)

När vi hade ätit så blev det öite lek med prinssesan =o) Sen ville hon kolla på Alfons.. då passade jag på att diska o torka ut kylskåpet o luckorna i köket.

sen så gick vi ut en sväng till lekparken oxå.. Hon hade med sig sin dockvagn.. jätteglad blev hon för att jag tog med den ut =o)

Hemma igen efter nån timme.. då var det dags att laga mat.. =oP
Sen åt vi alla tillsammans när Håkan kom hem från jobbet vid halv 7..
La Tindra vid kl 8.. Så trött hon var..

Nu är det snart dags att sova..

Hoppas på fint väder imorgon.. för isf blir det att bada =o)

Allt för mig!

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0