Lugn dag =o)

Idag lämnade jag Tindra hos Lena som vanligt.. Sista veckan för henne nu =o)
Gick sen hem o la mig igen.. kände att jag behövde vila lite =oP

Gick upp vid 11 igen.. tog då o tvättade en maskin.. o så åt jag lunch..
Hängde  sen upp all tvätt o tog o tvättade en maskin till =oP
Fixade sen bara lite smått här hemma..

Hämtade Tindra efter halv 3.. En bra dag hade hon haft.. hon hade pärlat ett halsband o ett armband.. *duktig* jättefint var det..

Hemma så tog vi o lekte lite o tittade på film.. Mumintrollet kollade vi på..
Sen var det dags för mig o börja laga mat vid halv 6..
Ris o köttfärssås bjöds det på idag =oP

La Tindra efter kl 7.. Så tösen sover nu...
jag ska ta o umgås lite med älsklingen nu =o)

Imorgon får vi se vad jag hittar på.. hoppas på bättre väder..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0