Mycket =o)

Imorse blev det sovmorgon.. 11 gick vi upp o åt frukost =o)

Åkte till Ica Maxi o handlade efter 12.. så nu har man mat för veckan..
Sen hem o tog det lugnt en stund..

Åkte sen hem till min mormor o morfar efter kl 2.. Håkan hjälpte dom att klippa gräset =o)
Fikade lite där oxå..

Hemma igen vid halv 5.. Kollade på Pippi med Tindra då, medans Håkan lagade mat =o)
Sen hem till Håkans föräldrar efter kl 6 o hälsade på..

Kom hem nu efter 8.. har nyss lagt Tindra..

Imorgon får vi se vad som händer.. har inga större planer än iaf =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Michis

hej vet att jag är jätteosocial men vi får ses nån ggn sen när jag orkar,, jag blir så slut när jag jobbar jag bara typ jobbar-sover-äter-jobbar-sover-äter.



Du verkar ha det bra iaf =) Kramisar



2009-07-21 @ 18:26:25
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0