Plockat jordgubbar =o)

Imorse innan kl 9 gick jag upp.. Tindra o Håkan låg fortfarande o sov då.. =o)
Fixade mig iordning o åt frukost..

Kvart över 9 så kom Elisabeth o hämtade mig.. Vi åkte o hämtade upp min momor oxå..
Sen åkte vi ut till Hällby där dom hade självplockning av jordgubbar =o)
Massa jordgubbar fanns det.. så plockade en stor hink full =oP
Jordgubbar är bland det bästa som finns..  =o)

Efter 11 så var vi hemma igen.. Då åkte jag direkt ner till stan med Håkan o Tindra.
Håkan gick o klippte sig.. *jättefin blev han* =o) fast han är alltid fin...
Jag o Tindra gick runt  o kollade lite i affärer då..

När han var klar så gick vi till 21:an o åt köttfärspaj =o)
Köpte ett nytt spel till Wii oxå.. Monopol blev det..
Åkte sen o handlade lite mat för kvällen på Ica.
Sen hem o lämnade sakerna.. o så vidare direkt hem till mina föräldrar..
Skulle ju vattna deras blommor eftersom dom är bortresta =o)

Hemma så ville Tindra kolla på Alfons.. Så jag o Håkan testade o spela monopol.. ganska kul faktiskt =o)
Efter det så var jag tvungen att rensa alla jordgubbar.. Så nu har man en massa i frysen..

Käkade sen mat efter kl 6..
Nu händer det inte så mycket mer.. ska leka lite med Tindra innan hon ska sova.. =o)

Imorgon så får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh plockat jordgubbar har jag inte gjort sedan jag var liten, gud va kul =) Var det inte jobbigt med magen o bära på upp o ner hela tiden då??

Kommer nog bli en del jordgubbar i Grekland också, i hope =)

2009-07-11 @ 20:44:05
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0