Söndag då.. =o)

Jaha redan söndag då.. vad helgen har gått fort =o/

Idag gick vi upp efter 9.. Tindra ville se på Pippi då o det fick hon självklart göra.. Jag passade på att duscha då o så åt vi frukost efter det..

Vid kl 1 så åkte vi till Håkans föräldrar.. Håkan skulle hjälpa dom att klippa gräset.. så snällt av honom =o)
Micke, Lena o Emma kom oxå dit..
Fikade o satt o pratade en massa.. Tindra lekte med sin kusin oxå.. Dom hade jätteskoj =o)

Strax innan kl 5  åkte vi därifrån.. Blev att åka direkt till Ica Max o handla.. så nu har vi all mat för veckan iaf =o)
Käkade mat vid halv 7..
Nu har jag precis lagt Tindra, så nu sover min prinsessa..

Händer inte så mycket mer här ikväll inte..

Imorgon så går Tindra till dagmamman som vanligt.. o jag får se vad jag hittar på för nått =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0