Städning o bakning =o)

Efter att ha lämnat Tindra som vanligt, gick jag hem o vilade en stund..
Sen blev det till att städa här hemma.. så nu är det rent o fint.. Blev bara att jag dammsög men iaf =oP

Vid kl 1 så gick jag hem till Madde o hälsade på.. Satt där o snackade lite.. *trevligt*
Till halv 3 gick jag o hämtade Tindra..
En bra dag hade hon haft..

Vi gick hem o bakade lite.. började med en sockerkaka.. Sen tog jag o duschade både Tindra o mig..
Tindra satt sen o kollade på Mumintrollen, så då passade jag på att tvätta en maskin o baka en rabarberpaj..

Sen var det dags att börja med maten oxå.. potatis, kassler o sås blev det idag..
Käkade vid kl 6..
Sen diskade jag bort disken o så hängde jag o Tindra upp tvätten...

Håkan kom hem vid kvart 7.. då kom även mina föräldrar..
Så då blev Tindra glad.. fick leka en massa med dom =o)
Fikade lite o satt o pratade gjorde vi.. Alltid trevligt med besök..

Efter 8 åkte dom hem o då la vi Tindra.. hon var så trött då.. Hon hade inte sovit nån middag idag..
Har inte gjort så mycket mer nu..
Hör bara hur det åskar hela tiden..

Imorgon så kanske det blir att träffa en kompis när jag lämnat Tindra..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0