Sundbyholm =o)

Fint väder imorse när jag o Tindra gick upp efter 8..
Gjorde oss iordning o åt frukost..

Innan kl 10 så kom mina föräldrar o hämtade oss.. O så åkte vi ut till Sundbyholm o badade..
En hel del folk var det där.. men lika bra att passa på när solen var framme så =oP
Fikade lite oxå o åt glass.. *smaskens*
Tindra badade en massa med morfar.. tyckte hon var jättekul.. =o)

Vid halv 2 så var vi hemma igen.. Åt då lite mat o så tog vi det bara lugnt o lekte lite. =o)

Innan halv 4 så tog jag o Tindra oss en promenad hem till Sarah o Danne.. En bra bit att gå.. nästan till rothofsparken gick vi .. o Tindra  var så duktig o gick med sin dockvagn hela vägen =o)
Fikade lite hos dom o satt o pratade...

Gick sen till Rothofsparken en stund.. men blev inte där så länge, eftersom det började mörkna på o blåsa..
Så vi gick in igen o då började det att spöregna..

Ut i spöregnet var vi iaf tvugna att gå, Håkan kom ju o hämtade oss.. Så lite blöta blev vi =oP
Hemma så var det bara att hänga upp alla kläder på tork o så var det bara att laga mat..

Tindra la vi efter kl 8.. så min prinsessa sover nu =o)

Imorgon får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0